ייעוץ זוגי יכול לסייע לרבים מהאנשים הנמצאים במערכות יחסים ליהנות ממערכת היחסים בריאה יותר.

כאשר יש בעיות או משבר ביחסים החיים בבית הופכים קשים לעיתים בלתי נסבלים. יש תחושה של הליכה על ביצים, יש כעסים, התרחקויות, ביקורת בלתי פוסקת ומופיעה מחשבה שאולי הכי טוב לבד.

כיום רבים מבני הזוג ממהרים ל'פרק את החבילה' וזאת על מנת למצוא חיים מאושרים אך גם בריאים יותר.

יש מחשבה שלפרק זה קלף אבל כל מי שעבר גיקושין יגיד לכם שזה תמיד תהליך מורכב עם עלויות כלכליות ונפשיות .

ואכן חיפוש אחר האושר ואחר החיים השלווים הוא נכון ומומלץ ולכן חשוב לדעת כי לעיתים ניתן להיות מאושרים וחופשיים גם במערכות זוגיות שלעיתים זקוקות למעט כוונון.

כיום באמצעות ייעוץ זוגי ניתן ליהנות ממערכות יחסים יציבות יותר וחזקות ומהנות יותר. אבל איך יודעים אם יש צורך בייעוץ זוגי?

אם אתם נמצאים במערכת יחסים אשר זקוקה לשינוי חשוב שתשימו לב לכמה פרמטרים שיאפשרו לכם להבין אם אתם זקוקים לטיפול זוגי.

בחנו את מערכת היחסים שלכם לפי שלוש שאלות פשוטות

טיפול כזה מתאים לאנשים שחשים את התחושות הבאות:

בדידות – אם אתם חשים בדידות במערכת היחסים, אם אתם חשים שאין לכם עם מי לדבר ועם מי לחלוק את המחשבות והרגשות הכמוסים ביותר שלכם, ייתכן ואתם זקוקים לייעוץ וטיפול על ידי מאמן זוגי מקצועי.

בגידה או חוסר אמון – מעשים כמו בגידה, פעולות כספיות מוסתרות, שקרים ועוד: כולם מובילים לחוסר אמון במערכת  היחסים. אם המערכת יחסים שלכם נתקלה במשבר כזה זה הזמן לנסות לשנות דפוסים ישנים והרגלים בין בני הזוג.

פערים אשר לא ניתנים לגישור – אם יש לכם פערים בהשקפת העולם, אם אתם מרגישים כי בן הזוג שלכם אינו שאפתן מספיק, אם אתם מתחרים אחד בשני ומגלים קנאה: חשוב לדעת כיצד לפעול וכיצד לאזן את מערכת היחסים.

משבר כלכלי – בעיות כספיות, הלוואות גבוהות, אבטלה, אי יכולת לכלכל את בני המשפחה ועוד כולם מובילים למשברים קשים במערכת הזוגית.

ילדים במשבר– אם הילדים שלכם נמצאים במשבר, אם חיי המשפחה לא מתנהלים בצורה נכונה ואם אתם מרגישים כי החיים כסדרם מתמסמסים לכם בין הידיים: חשוב להגיע לייעוץ ולקבל הכוונה.

בעיות בתפקוד המיני – בעיות באינטימיות, בתפקוד המיני, מקרים של העדר משיכה בין בני הזוג כולם עליהם להיות מטופלים על ידי מטפל מקצועי. שימו לב כי אתם לא מתרגלים למצב של חוסר אינטימיות בין בני הזוג וכי אתם מטפלים בנושא למען חיים מאושרים ובריאים יותר.

ריבים שאינם פוסקים – אם כל מילה 'מקפיצה' אתכם או את בני זוגכם, אם אתם לא מסכימים אחד עם השני פעמים רבות, אם הצעקות והוויכוחים הופכים לקשים: חשוב לטפל בנושא באמצעות מטפל זוגי.

לסיכום, חיים מאושרים הינם אפשריים  אם תקבלו את ההכוונה ואת הטיפול הנכון. כיום באמצעות מטפל זוגי כמו אייל כצל'ה ניתן להגיע אל למפגש התאמה ושיפור חיי הזוגיות  ובכך לשפר רבות את מערכת היחסים.

התקשרו 077-9974545 או פנו לקבל ייעוץ זוגי חינם בטלפון 

 

× ואטסאפ
דילוג לתוכן