אם אתם  צריכים טיפול זוגי ואתם מאזור עפולה, נצרת עילית, מגדל העמק, טבעון או העמקים תחשבו על כך שלמרות שהמיקום של המטפל חשוב בכל זאת טיפול זוגי לא בוחרים רק לפי המרחק.

לא תאמינו אבל זמן הנסיעה מהווה חלק חשוב מהתהליך הטיפולי! כאשר הנסיעה ארוכה היא מאפשרת לזוג להגיע עם איזו התכווננות מסוימת, כאשר המטפל הזוגי שואל בתחילת הפגישה "עם מה הגעתם היום?" אני מוצא שזוגות שנסעו יחד מרחק מסוים מגיעים עם התכווננות אחרת. אני לא ממליץ על מריבות אבל גם לא נבהל מהן (למען האמת זה פחות חשוב אם יש מריבות ועל מה רבים, יותר חשוב זה איך רבים ואיך מריבות מסתיימות). מריבה שמתרחשת בדרך אל שעת הטיפול הזוגי היא משהו שעוזר לתהליך הטיפולי כי זה בהחלט מאפשר למריבה להיכנס בזמן אמת לחדר ולמטפל הזוגי לראות את הדינמיקה של המריבה.

גם הדרך מן הטיפול הביתה יכולה לשרת את התהליך של בני הזוג. מטפל זוגי טוב ידע לתת לבני הזוג הנחיות לשיחה בדרך אחרי הטיפול הזוגי כך ששעה  יכולה להפוך לשעתיים אפקטיביות.

תהליכי שינוי בכלל ותהליכים של טיפול או ייעוץ זוגי דורשים השקעה של זמן ותשומת לב בין המפגשים. שיחות, תרגילים, קריאה, צפיה בחומרים, כתיבה או פעילות משותפת הם חלק אינטגרלי מכל תהליך שינוי שזוגות עושים.

כדי לדעת אם מטפל זוגי שקראתם אודותיו באתר שלו וקיבלת או ראיתם המלצות אודותיו נכון עבורכם כדאי לכם להתקשר אליו. מטפל זוגי טוב יקדיש עבורכם שיחה שבה יקשיב לכם ויבדוק אם הוא יכול לעזור לכם. חשובה גם הכימיה שנוצרת בשיחה בינכם. טיפול זוגי דורש חשיפה גדולה וחייב להיווצר אמון בין כל אחד מבני הזוג ובין איש המקצוע איתו הם בוחרים לעבוד.

יש זוגות שמסתפקים בשיחה של אחד מבני הזוג, יש זוגות שבוחרים לקיים שיחת ועידה ויש זוגות שכל אחד מבני הזוג מתקשר לשוחח עם המטפל כדי לחוש את הדינמיקה. חשוב לקבוע פגישת הכרות כמה שיותר מהר. מניסיוני אני יודע שגם אם חוויתם משבר גדול, אפילו משבר גדול מאוד, התגלתה בגידה של אחד מבני הזוג  ברגע שנקבעה פגישת טיפול זוגי ונרשמה ביומן עצם הציפיה מאפשרת להרגיע מעט את המתיחות בבית. לפעמים אמנם מתפרצת מריבה מאוד גדולה דווקא יום או יומיים לפני הפגישה אבל זה חלק מתהליך, הם מריבה הזאת לרוב לא תפרק את הזוגיות אלא תהיה  נקודת התחלה טובה לתהליך הטיפולי.

אם אתם לא בטוחים שאתם בכלל צריכים טיפול זוגי אתם יכולים לשאול את עצמכם שלוש שאלות פשוטות, שלוש שאלות שיגלו לכם אם כן או לא לפנות לטיפול זוגי.

אם אתם גרים בעפולה, בעמקים, בטבעון, במגדל העמק או נצרת מוזמנים לקבל ממני ייעוץ טלפוני חינם האם אתם צריכים טיפול ואיזה.

הקליניקה לטיפול זוגי בגניגר
× ואטסאפ
דילוג לתוכן