קול בטלפון: ראינו בגוגל ייעוץ זוגי או קיבלנו המלצות על טיפול זוגי
הטלפון הראשון של אנשים שמתחילים לברר על טיפול זוגי או קיבלו המלצות עלי ופונים לייעוץ זוגי הוא אף פעם לא קל.
יש סגנונות שונים של שיחה אבל כמעט תמיד זה מתחיל במשפט "אפשר לקבל פרטים?" .
מאחר ואין שני מקרים דומים, מאחר ואני עובד עם אנשים שונים בשיטות שונות ואחרות אז זה לא ממש אפשרי לי לענות על השאלה הכללית הזאת.
נכון שאני יכול להיות קורקטי ולתת פרטים טכניים של מקום, זמנים, ומחיר שעה אבל קשה לי להאמין שזה מה שאנשים שנקלעו למצוקה רוצים לשמוע.
מה שבאמת הכי מעניין אנשים שמתקשרים וכבר החליטו לקחת את עצמם בידיים, הבינו שבלי איש מקצוע הם ימשיכו את במצב של זוגיות שקשה להם או שהם חושבים כבר על פרידה, מה שהכי מעניין אנשים בסיטואציה הזאת זה לשמוע אם ייעוץ זוגי יכול לעזור להם.
שיחה מקדימה בטלפון לא ארוכה מידי מהווה נדבך ראשוני בקשר ובחוזה הבלתי כתוב עם האנשים שפונים לשמוע על טיפול זוגי, המלצות שלי לאנשים שמתקשרים זה כן לשתף, כלומר מי שבאמת צריך לקבל פרטים בשיחה הזאת זה המטפל.
מה הרקע של הפונים, נשואים, גרים יחד, ילדים, פרק ב' וכו ומה התלונה העיקרית של בן הזוג המתקשר ומה התלונה העיקרית כלפיו.
זוגות חכמים לפעמים מתקשרים יחד ועורכים שיחת ועידה עם המטפל , ככה הם יכולים לשמוע את האנרגיה לקלוט את טון הדיבור ולהחליט יותר טוב אם הם מוכנים באמת לתת את אמונם באדם.
אני מאוד אוהב שאנשים מתקשרים אלי ומספרים לי שהם קראו כתבות באתר שלי שעוסקות בתיאורים של מקרים שבהם אנשים עברו תהליך של ייעוץ זוגי או שהם עוקבים אחרי זמן רב בפייסבוק ומתחברים למה שאני כותב, לתכנים ולמסרים.
אכן דרך טובה לבחור לאיזה סוג של איפול זוגי או ייעוץ זוגי מעבר להמלצות היא להיכנס לאתר או לדף הפייסבוק של איש המקצוע ולראות איזה תכנים הוא מעלה, איזה סוג של ידע הוא מביא לעולם וכך לבחור.
אז שאתם מתקשרים ומבקשים לקבל פרטים אתם בעצם צריכים לתת פרטים